Undervisning

Det er tilladt at modtage undervisning af valgfri underviser på ISR’s faciliteter.
Uanset alder af rytteren, kræver rideklubben børneattest på underviseren. Det er rytterens ansvar at sørge for at rideklubben får de nødvendige informationer på underviseren.

Om onsdagen fra kl. 18.00-21.00 er der fast springundervisning med Katja Berg. Her kan ridehuset/banen ikke benyttes af andre end dem der modtager undervisning.

Om søndagen fra. kl. 19.00-21.00 bruger Helikopterklubben ridehuset, og det kan derfor ikke benyttes i dette tidsrum.

Bookning af ridehuset/banen skal ske på facebook ISR ridehus og bane senest 24 timer før, og tidligst en uge før. Der må ikke bookes dressurundervisning i tidsrum der er sat af til springning, og omvendt må der ikke bookes springundervisning i tidsrum der er sat af til dressur.
Man kan reservere ridehuset/banen til springning om søndagen, men kun 1/2 time pr. hest/pony.